ברוכים הבאים

קהילה יקרה,

 

בחטיבה עליונה בגליל מערבי אנו שואפים  ליצור סביבה חינוכית מעצימה ותומכת, המטפחת את הפוטנציאל הייחודי של כל תלמיד ותלמידה. סביבה, שבה כל תלמיד יוכל לבטא את עצמו, לפתח את כישוריו הלימודיים, הרגשיים והחברתיים, ולהגשים את מטרותיו.

 

החטיבת מתאפיינת ביחסי קרבה ובשיח מכיל בין מורים לתלמידים. הצוות החינוכי פועל להבטיח אווירה נעימה ובטוחה, המאפשרת לכל תלמיד ותלמידה להרגיש נוח ולהגשים את הפוטנציאל שלו/ה. אנו שואפים לקיים שיח מכבד ומעודד בין כל חברי קהילת בית הספר.

אנו מאמינים שכל תלמיד/ה הוא עולם ומלואו, ולכן אנו מציעים מגוון רחב של מגמות ותחומי דעת, המאפשרים לכל אחד ואחת למצוא את הנתיב המתאים ביותר.

אנו שמים דגש על פיתוח מיומנויות חברתיות ומנהיגותיות, ומטפחים ערכים כמו כבוד האדם, מעורבות, אהבת הארץ, אחריות, חדשנות ומצוינות.

תכנית ההתפתחות האישית והמעורבות החברתית שלנו, מטרתה לעורר בתלמידים מוטיבציה למעורבות חברתית, קהילתית ואזרחית פעילה.

 

במסגרת הלימודים בחטיבה מתקיימות פעילויות מגוונות כמו מועצות שכבה, דיבייט, קשר רב דורי, תיעוד ניצולי שואה, תמיכה באוכלוסיות מוחלשות, המאפשרות  לכל תלמיד ותלמידה להשתלב, לתרום ולהשפיע.

 

בית חינוך גליל מערבי מתגאה באחוזי זכאות גבוהים לבגרות ובשיעור מרשים של בוגרינו המתגייסים לשירות משמעותי בצה”ל. הצלחות אלו הן פרי של עבודה משותפת ומסורה של צוות בית הספר, התלמידים וההורים, ומעידות על מחויבותנו המשותפת להצלחה ולהצטיינות.

 

לסיום, אני מזמינה אתכם, הורים ותלמידים ותלמידות, להצטרף אלינו למסע החינוכי שלנו ולהיות שותפים פעילים בו. יחד עם צוות בית הספר המסור, נבנה סביבה תומכת ומאתגרת שתאפשר לכל תלמיד ותלמידה לשגשג ולהגשים את שאיפותיהם.

 

בברכה,

אנג’ליקה משה

מנהלת החטיבה העליונה