ברוכים הבאים

הורים ותלמידים יקרים,
אנו נמצאים בעיצומה של שנה מאתגרת. המאופיינת בחוסר וודאות. דברים משתנים מיום ליום ואפילו משעה לשעה, דבר שמאד מקשה על המורים, המערכת ובוודאי על התלמידים ועליכם ההורים. תפקידנו להיות סבלנים ופתוחים לשינויים ולחיות עם אי הוודאות העובדתית הזו. יחד עם זאת אנו עושים כמיטב יכולתנו לנהל שנה של שגרה חברתית ולימודית.
חטיבת הביניים פועלת מתוך תפיסה הוליסטית שמטרתה לתת מענים לימודיים, חברתיים ורגשיים לכל תלמיד ברמת הפרט והכלל. אנו מאד משתדלים לאפשר לתלמידים מעבר טבעי ונחיתה רכה מבית הספר היסודי לחטיבה. לפי תפיסתנו- מורה מקצועי הוא גם מחנך ולכן אנו מקפידים לבסס את הקשר האישי בין מורים לתלמידים דרך יותר שעות למורה בכיתה המלמד מקצועות רב תחומיים ובין תחומיים.
על פי האני המאמין החינוכי שלנו, הוראה מיטבית מתייחסת למירב האינטליגנציות ומטרתה היא לפתח מיומנויות למידה ויכולות למידה פעילה ועצמאית תוך דיאלוג מתמיד עם המציאות המשתנה. כמו כן, אנו פועלים לביסוס המעורבות החברתית של התלמידים בין כותלי בית הספר ובקהילה ובכך מקווים ליצור בוגר אשר יהיה משמעותי ומוביל בחברה. החטיבה פועלת במטרה לקרב את התלמידים ללמידה ולהגביר את ההנעה הפנימית גם דרך אפשרויות הבחירה.
לסיכום, אני מקווה שנמשיך השנה לעמוד בכל המשימות שלנו למרות הקשיים והאילוצים מהמצב ומצפה מכם ההורים להבנה ולשיתוף פעולה כי ההצלחה של התלמידים היא ההצלחה של כולנו.

בברכה,
נועה גוב
מנהלת חט”ב